Sunday, April 3, 2011

GenH ANNYUNG Korea!!

Assalamualaikum w.b.t
Waaaa harini saja aku buat dua post sahaja.Bukan nak lepas gian tapi beberapa hari ni aku agak sibuk.Hari Sabtu haritu ada herbalife event dekat Berjaya Times Square.SUPERBBBB UNBELIEVEBLE!!!

Hari ahad pulak aku tumpang rumah cousin aku sebab sakit kaki .Yalah asyik berjalan saja dari hari Jumaat.Hari Jumaat tu teman roommate aku shopping
Sebenarnya post kali aku nak cerita pasal Gen-H program event Herbalife.Sebenarnya aku sampai agak lewat sebab ada masalah teknikal sikit dekat Kl Sentral.Kira masa aku sampai aku termiss hom tapi nasib baik training mula lambat sikit.Kali ni Herbalife jemput special guest dari Korea.Waaa comell gila kot Grace and Alex.Grace and Alex ni sepasang suami isteri yang buat Herbalife sama-sama.Sekarang diorang punya kedudukan memang tinggi iaitu millionaire team.Sebenarnya ibu bapa Grace memang dah buat Herbalife sejak dia kecil lagi.So selepas dia tamat pengajian dekat Uk,dia dan suaminya balik ke Korea dan sama-sama buat Herbalife.Mantap gila.Walaupun tak dapat bergambar,autograf pon jadi la.

Serius banyak gila aku belajar pasal Herbalife.Aku ingat lagi masa awal-awal pergi Hom dengan STS dekat Berjaya Times Square aku macam orang bodo yang terlepas ke dunia lain.Soorry ya kak Naza.Sekarang alhamdulillah makin lama makin paham.Makin cinta makin sayang dengan produk Herbalife.Serius bersyukur sangat kerana Allah menemukan aku dengan kak Naza then boleh kenal produk Herbalife then boleh kenal ramai lagi orang-orang herbalife.Sangat suka sebab warga Herbalife berfikiran sangat-sangat positif.Aku dulu kalau nak buat satu perkara,mesti negative mai dulu dalam otak.Sekarang cuba belajar untuk berfikiran lebih positif,menggunakan masa dengan sebaik mungkin.Serius bercakap pasal masa,aku mengaku aku memang kena pandai balance masa.Macam pagi tadi ada kuiz math 3,semalam baru kelam-kabut nak buat tutorial la nak study la.Salah aku juga sebab suka bertangguh.Herbalife banyak ajar aku dari segi sikap aku dan banyak lagi la.Jom lah layan gambar~~


Kalah artis oooo!!

Naza hilang 15 kg dalam 3 bulan

hantar pi la dekat mana pon,shake tetap di hati..kak wani!!=)




berebut orang nak minta autograf

1000+ org



Alex and Grace(comel macam pelakon  korea)

duplicate


semangat seorang ketua dalam mencurah ilmu

new product insya allah masuk malaysia Mei ni..=)

Banyak gambar yang kabur...
Minta maaf sangat sebab mmang ramai gila orang.Kalah concert!!
Ok dekat bawah ni aku letakkan satu video antara program Herbalife dekat Malaysia.So tunggu apa lagi!!Contact sy secepat mungkin.Kita chit chat jom!!








No comments:

Post a Comment