Sunday, March 27, 2011

oh SS

bukan Syok Sendiri tau,
SS tu short semmester la.

Short sem ni adalah pilihan pelajar sama ada nak ambil ataupun tidak.Macam aku budak Science Physical,kalau tengok pada modul aku,aku memang tak ada short sem.Tapi disebabkan sem lepas aku kena repeat paper bi,so aku pergi jumpa advisor untuk remodule.Aku minta short sem sebab takut tak boleh exempted bi pada hujung sem.Alhamdulillah dah exempted.So,MUET pula menanti hujung tahun nanti.

Short sem kali ini aku minta subjek Math 3.Math 3 sah-sahlah kesinambungan Math 1 and Math 2.Ramai member-member aku tanya 'amacam math 3,susah tak?'
Setakat ni no comment.Sebab aku tak habis lagi belajar dan belum lagi quiz,exam telah lagi...
Tapi serius short sem boring sangat.Sehari 2 jam ja kelas.Lain-lain lepak saja dekat bilik.Nasib la aku masuk silat dan join Herbalife,boleh la aku isi masa aku ke arah benda tu.

Harap-harap walaupun aku hanya ambik Math 3 dalam short sem ni,aku tak akan lalai dengan kelapangan masa yang Allah berikan pada aku.Semoga aku dapat mencapai keputusan secemerlangan yang boleh.
AMIN YA ALLAH.
Berkatilah ilmu yang telah ku pelajari.

No comments:

Post a Comment