Saturday, March 26, 2011

Latihan Gen-H pertama dekat Malaysia

Salam korang!!!
Boring gak ambil short sem walaupun aku ambik subjek killer math 3 sebab sehari hanya 2 jam je kelas .Lain-lain lepak kat bilik .Tiap-tiap hari merapu dgn roommate,buat kerja gila,online.Sampai kawan aku kata bila dia online saja mesti nampak aku online.Hahaha.

Nak buat tutorial math.Tapi aku tak pi ambik lagi dekat bilik madam.Esok insya allah.
Malam ni rehat-rehat dulu melepaskan kepenatan penat dari semalam hingga tengah hari tadi.Wow kenapa aku busy.?Sebab ak suka busy.Bila ak busy aku lagi menghargai masa.Ceewah!!

Hujung minggu insya allah aku akan busy lagi dengan menghadiri event herbalife yang berikutnya.
Kali ini Sabtu dan Ahad full.Hari Sabtu ni ada latihan Gen-H ,HOM .
Mai ak cerita serba sedikit.

Tarikh-Sabtu,2 April 2011
Tempat-Manhattan Ballroom 2 ,Berjaya Times Square, Kuala Lumpur

Gen-H HOM
Masa-1 pm-2 pm
Kelayakan-Terbuka kepada semua pengedar Herbalife dan Tetamu

Latihan Gen-H
Masa-3pm-6pm
Kelayakan-Terbuka kepada semua pengedar Herbalife

Parti Koktel
Masa-7pm-9pm

Aku lepas dengar kak Wani dengan Abang Naza dok sembang pasal Gen-H terus ak bagi duit beli tiket tanpa ragu-ragu.We need to learn.HOW????
By attenting event!!!
Kalau tanya senior-senior herbalife macam mana nak berjaya senang ja.Attend event.Serious memang betul.Aku selalu down semangat.Tapi bila ak attent event,aku jadi lagi semangat dan nak berjaya.Ya ALLAH permudahkanlah urusan hambaMu ini...

Kalau tgk jadual tu event habis malam.So aku cadang,ak x jadi balik Uia kot lepas habis event.So,ak nak bermalam dekat umah cousin aku sebab hari Ahad tu ada event lagi iaitu Mega Hom dan STS.
Nampaknya 2 hari ak berkhemah dekat Times Square la jawapannya.
Sebenarnya,aku sedih sebab tak dapat attentd big event EXTRAVAGANZA BANGKOK bulan 5 ni sebab parent aku tak bagi.Dah la aku bongsu,sah-sah tak dapat punya.Herbalife pon diorang tak bagi buat pada  awal-awalnya.Tapi lepas pujukan aku yang tak henti-henti,akhirnya ALLAH lembutkan hati ayah aku.Ayah siap bagi syarat lagi .Boleh buat HERBALIFE janji result setiap sem mesti 3.5 ke atas.Insya Allah i'll try the best.Bila kita nak,kita mesti usaha sampai dapat.
Kalau kita gagal tapi selepas usaha,jgn mudah putus asa.Mesti ada hikmah sebalik kejadian.

Nampaknya,idea sudah hilang,maka tibalah masa aku untuk menghilang.
Bye!!

No comments:

Post a Comment