Saturday, March 26, 2011

bowling 3 game+ Gen-H

Assalamualaikum dan selamat sejahtera!!Have u had your shake today guys?
Actually penat main bowling semalam dengan team silat masih bersisa.Mau taknya,3 game set!!Mak ai,x pernah ak main sampai 3 set game.Selalunya aku main pon satu game saja.Tapi best sebab kami enjoy.Dahla pi main dekat The Curve macam tak dak tempat lagi jauh ja dari PJ ni.Hahahaha

Balik dari main bowling semalam+makan+sembahyang dekat pukul 9 malam.Kami sampai Uia pon dah dekat 9.30 malam nasib balik naik teksi so macam pak guard tak dak la kacau sangat.Thanks guys.Hampa semua mmg best.Nanti kita pi main lagi noh.

Balik sampai bilik,ak terus mandi +sembahyang then terus godek-godek dengan komputer.Macam mana la ak boleh tersangkut dok design blog ni bagi lagi lawa sampai dekat pukul 3 pagi.Aku tau pagi esok tu ak kena bangun pukul 6 pagi sebab dalam pukul 7 kak Naza nak mai ambik aku nak pi event Herbalife dekat Shah Alam iaitu Gen-H.!!Aku dalam hati halal ja la,alang-alang dah buat baik buat sampai habis.Then dalam hati ak siap kata esok mesti ak penat sebab x cukup tidoq.

So,esok tu(harini)  kak Naza datang ambik aku dalam pkl 7 and kami sampai  Shah Alam pon dah dekat pukul 8.Dalam pkl 9 lebih dah boleh daftar dan kami pon terus memulakan perjalanan kami.Aku anggap macam Jungle Trekking gak la.Penat gak sebab jalan dia naik turun bukit walaupun jalan bertar.Pecah peluh gak!!Nasib pagi tu ak sempat ambik shake kalau tak memang lembik la ak sebab tak makan lagi.

Akhirnya sampai juga kami dekat tempat yang sepatutnya.First impression,cantik gak tempat ni.Situ tempat orang dok berekreasi siap boleh sewa basikal,flying fox.Fuh Flying Fox dya tinggi gila.Aku dok bayang mesti syok dah.Terbayang kenangan ak first buat flying fox masa ikut kem bomba peringkat daerah masa form 4.

Tapi,rupa-rupanya kami ada permainan lain.
Permainan dia best.Satu kumpulan ada dalam 6-7 orang.Best boleh jumpa orang baru .Walaupun kami semua  tak kenal,tapi yang pastinya kami love herbalife.=))

Last,keseluruhan kumpulan yang menang adalah Red team.Aku Black team cuma dapat no 3 ja.Ok apa.!!
Sebelum balik,ak ada tangkap gambar dengan sorang chinese ni.Dia ni badan lawa gila.Kurus dan sesuai.Dia kerja sebagai fitness program lebih kurang mcm tu la.Dia yang lead kami punya aerobik pagi tadi.Handsome gak chinese ni.Apa-apa pun,dya inspire aku untuk mencapai my ideal weight ok!!
inspire me.==))


Walaupun ak tak cukup tido dan rehat,ak still rasa energetic dan semangat sampai sekarang.Thanks Allah sebab menemukan saya dengan LUAR BIASA punya produk.!!!

No comments:

Post a Comment