Monday, March 28, 2011

First Transformation

Di atas permintaan beberapa orang yang suruh aku letakkan gambar terbaru selepas guna Herbalife akan aku penuhi.Gambar ni aku baru tangkap tadi ja.Sebenarnya aku malas nak letak gambar lagi sebab aku nak bagi capai berat yang aku nak iaitu 60 kg.Nampaknya aku kena usaha lagi .Iya lagi 10 kg.Caiyok Fatimah!!!

Sebenarnya aku menyesal sebab bulan pertama aku tak buat betul-betul asyik main-main ja.Kalau tengok dekat blog aku ni,our relationship harini sudah masuk 4 bulan.Tapi sebenarnya bulan pertama tu aku main-main.
Masuk bulan kedua baru aku buat betul2.So,kiranya aku berjaya menghilangkan 9 kg dalam 3 bulan.
Lambat tak apa janji selamat dan berkesan.
Malas nak cakap panjang..Jom layan...

Ni gambar sebelum iaitu 79 kg..






Jom tgk selepas 3 bulan...Tadaaaaaaa!!!






Sebenarnya malu gak nak letak gambar ni.Tapi demi kawan-kawan no prob...=)
Doakan aku untuk 10 kg g k!!!
Ayuh contact sy tanya macam mana..0133397248
Ayuh amalkan hidup sihat

No comments:

Post a Comment