Tuesday, January 18, 2011

spectacular 2011

minta maaf kerana saya tidak dapat mengupdate blog sjak hari khamis x silap..
kebusyan yang melanda dengan program international antara Malaysia dan Singapura iaitu 'SPECTACULAR 2011' terbaik ah!!!
Malam jumaat yang lepas ketika saya tengah landing sedap-sedap atas katil sambil mencari mood nak study untuk tembakan peluru kuiz yang bertubi-tubi next week,tiba-tiba dapat satu mesej daripada personal coach saya iaitu Kak Naza...
       'Fatimah,busy x weekend ni?banyak kerja x?'
Aishy lain macam sahaja mesej ni.Sudahla petang tadi k.naza baru saja hantar kat ak memo kalori makanan dan ak mnghantar kepulangan dia dengan pesanan pergi spectacular elok-elok..=)
       'X da lah busy sangat.Tengah cari mood study untuk kuiz next week saja'Napa kak naza?'
       'Klu x bz,akak nak ajak pi spectacular sebab ada satu tiket kosong lagi.Just bayar rm 15 untuk makan tengah hari 2 hari'
       'Macam mana boleh ada tiket kosong.Boleh-boleh nak2 pi!!!Tapi x packing apa-apa lagi'
       'Nanti akak cerita.Nanti dalam pukul 11 malam akak sampai hostel ok!!
      'Ok sis!!
Fuh ibarat mendapat durian runtuh!!1Cepat=cepat saya mengucap kalimah alhamdulillah di atas rezeki yang Allah beri kepada saya untuk menghadiri program besar ini.Serius saya bersyukur sangat2..
Malas nak cerita panjang-panjang just nak kongsi apa yang saya dapat daripada program itu..

No comments:

Post a Comment