Thursday, May 5, 2011

Aku

Assalamualaikum.
Bersawang lipan betul blog aku sebab agak lama tak dapat nak update.
1.Lupa bayar broadband
2.Busy sebab mggu last untuk short sem
Tu antara sebab aku tak boleh nak online.Facebook pon online kejap-kejap aja sebab pinjam broadband roommate aku.Aku lupa nak bayar broadband sebenarnya.Eh bukan aku abang aku.Yalah selama ni aku mana pernah bayar,asyik suruh dia aja.Itulah gunanya abang.Harap-harap abang aku tak baca.=)
Tak kisah sebenarnya kalau dia tak bayar broadband pon.Boleh aku fokus study.Serius minggu ni memang sangat-sangat sibuk.Memandangkan minggu ni last short sem,dengan lecturer ajar agak laju sebab nak habiskan syllibus nasib paham memang agak hectic walaupun aku hanya abik Math 3 sahaja short sem ni.Nama pon 'short sem' so semuanya agak kelam kabut.Alhamdulillah setiap kejadian ada hikmah.Sebab masa awal-awal sem dulu aku minta Math 3 dengan Religious in Malaysia.Tapi dapat Math 3 aja.So no problem.Belajar ja la Math 3 pon.Rupa-rupanya Allah tau kemampuan hambanya.Mungkin kalau aku dapat ambik RIM sekali mesti aku lagi gila.Belajar Math 3 pon dah macam tongkang pecah tambah RIM lagila.Alhamdulillah terima kasih Allah.
So semua reason-reasons dekat atas memang berkaitan!Sebenarnya aku baru habis kuiz sebentar tadi.Alhamdulillah tawakal ja la.Pulun untuk final pulak next week ok.Semoga dapat A.Ameen ya Allah.
Doakan kejayaan aku semua mendapat A dalam Math 3.Tak salah kita berimpian sebab impian tu yang akan mendorong kita ke arah kejayaan.Ok bye.Salam~~





No comments:

Post a Comment