Tuesday, May 10, 2011

I'm feel

Assalamualaikum.Hai semua.Sekarang aku diambang hujung short sem dekat cfsiium.Esok ada paper Math 3 yang mana antara subjek killer dekat sini.Agak susah  sincerely.Rasa penat sangat sekarang sedangkan esok nak exam.Penat dengan syllibus.Astaghfirullahhalazim.Tak baik aku cakap macam tu.Itukan ilmu Allah.Ya Allah berikanlah kekuatan kepada aku dan permudahkanlah urusan aku menjawab paper esok.Aku banyak menghilangkan diri semenjak ni.Silat pon aku ponteng 2 hari.Ada gathering pon aku tak join.Aku pon tak tau kenapa dengan diri aku sekrang.Aku banyak spent masa aku dalam bilik.Ceewah bajet study.hahaha..


Kepada member-member silat,aku minta maaf sangat dengan korang semua sebab kalau korang ada perjumpaan apa-apa aku jarang join.Sampai aku rasa aku dah lost sekarang ni.Aku cuma sampaikan salam dari jauh ja.Semua cadangan hampa aku sokong ja.Pasal taaruf week nanti kita pulun sama-sama k.

Tapi benda yang aku rasa sekarang paling kurang sebab shake herbalife aku dah habis.Padan muka aku sapa suruh tak beli awal-aawal.Last-last baru kelam-kabut nak beli.Selalunya,makanan aku senang aja.Bangun pagi bfast dengan shake.Tak payah fikir jauh-jauh nak makan apa.Paling terasa petang malam semalam.Time tu aku br bgn tidur sebab penat buat latihan math,bangun-bangun perut rasa lapar gila!!Kalau ada makana apa depan aku,memang aku telan aja.Serius!!Nafsu makan aku memang kuat.Serta merta aku teringat shake herbalife.Alangkah indahnya kalau aku ada shake herbalife.Sudahla sedap.Minum banyak pon tak pa.Badan lagi sihat.Rendah kalori sebab aku kan nak lose weight.Tapi!!

Shake aku dah habis.Waaa rasa nak nangis aja.Macam baby yang susu habis.Ha macam tu la.Kalau baby nangis,mesti mak dya kelam kabut pi cari susu.Kalau aku nangis sapa nak bagi aku makanan.Nak balik rumah?Rumah dekat Kedah.Nak call ayah aku,sat g buat dya lagi pening kepala dengan masalah sebesar kuman.Aku bukan tak suka pi cari makanan dekat cafe bawah,tapi style aku ni bila nak pergi beli makanan,terus otak aku tak dapat interpret nak makan apa.Sebab tu kadang-kadang aku pi kedai dengan niat nak makan mee goreng,tapi last-last aku beli nasi goreng.Aku pon tak paham dengan perangai aku yang tak dapat interpret bila dekat kedai.

So moral of the story,make sure shake sentiasa berada bersama-sama dengan aku.Aku perlukan energy sekarang please..Shake!!Really miss u.Kata orang benda yang tak ada depan mata,baru kita nak hargai kan?
Ok Fatimah!!Sudah-sudah la merapu.Pi sambung study Math 3..Daaa

I reaalllly miss this right now!!Please come back to me

No comments:

Post a Comment