Saturday, May 7, 2011

Aku kuat shopping?

  Assalamualaikum.Hai apa khabar?
Semalam hari kek pisang sebab semua roommate aku,aku paksa diorang makan kek pisang yang cousin aku buat untuk jual.Tapi,atas sebab-sebab tertentu aku paksa diorang makan sampai habis.Kenyang Butaaa!!!Loghat kelantan~~
Pepagi tadi Shiha ajak aku teman dia pergi Stesen Putra sebab dya nak beli tiket balik Kelantan memandangkan mggu ni mggu last kami untuk short sem dekat Cfsiium.Kena beli tiket awal sebab sekarang musim budak u cuti.Kalau tak mampus la~~Aku pun belum beli lagi sebab kalau aku nak beli,better aku beli dekat Stesen Duta.
So,aku pon teman dya sebab dya nak cari de sara aku pulak nak cari revlis aloe vera gel.Harap-harap ada lah jual.Tapi sebab malas,aku berpecah dengan shiha dekat Masjid Jamek.Dia pergi beli tiket sorang.Hahaha
Sementara nak tggu shiha pergi beli tiket,aku terus pegi cari de sara dgn aloe gel dekat masjid jamek.Semua stokis kedai dari awal sampai hujung aku cari~~Tapi!!Semua tak da!!^_^
Biar betul!!Dalam banyak-banyak produk,2 produk ni memang x da!!*_*
Penat cari last-last kami cuci mata.Sudahla ramai gila orang .Macam tak biasa aja.Masjid Jamek tu mana pernah tak ada orang.Situlah tempat orang yang gila tudung and baju.Tapi majoriti tudung la.Habaq mai tudung pa nak cari,semua ada.Harga pon boleh tahan and insya allah boleh diskaun!!
Tapi hari bukan hari nak beli tudung ok.Aku hanya nak beli aloe gel.Tapi last-last aku boleh tersangkut nak beli 4 benda  ni~~


 


Daripada cadang nak beli benda ni

Kalau beli baju batik dengan beg sekolah tu oklah juga sebab berbaloi.Baju batik tu sebagai ganti hadiah yang aku janji nak beli doctor in the house dekat ayah.Ganti baju batikla.Beg sekolah tu memang aku rasa berbaloi sebab daripada aku janji nak beli helikopter mainan kat anak buah aku,baik aku beli benda yang berfaedah ni dekat dia.At least,lepas ni dia lagi semangat nak pergi sekolah.Hahaha.
Pasal dua beg lagi tu no comment.Hahaha.Memang tersangkut.Kecoh la aku ni.Habis rm 150 macam habis 1500 ja!!*_*
Apapon aku jarang shopping ok.Sekian..
Jom study untuk final pulak~~
Jom balik kedah~~yeay!!


No comments:

Post a Comment